Operation:Tango
"Operation: Tango, dikkat çeken bir tarz ve harika müzikler içeren, zekice hazırlanmış ve çekici bir eşli casusluk deneyimi."
"Operation: Tango, daha önce oynadığım hiçbir oyunda olmayan bir iletişim tarzını kullanan muhteşem bir oyun."
HEYECAN VERİCİ CASUSLUK - Dünyanın dört bir yanındaki görevleri gerçekleştirirken araştır, hack'le ve sız. Üst düzey "Hollywood" casusluk rüyanı yaşa!
FRIEND PASS - Operation: Tango'ya sahipsen herhangi bir arkadaşın seninle birlikte ücretsiz oynayabilir. Yapmaları gereken tek şey, istedikleri platformda Operation: Tango Friend Pass'i indirmek. Dünyayı kurtarmak için iki kişi gerekli fakat ödemeyi birisinin yapması yeterli.
ÇAPRAZ PLATFORM OYNANIŞI - Operation: Tango'yu seninle aynı platformda olmayan birisiyle oynayabilirsin. Sorunsuz çalışıyor.