Explorer's Edition
This edition includes Operencia: The Stolen Sun in its entirety, Zen Studios’ critically acclaimed modern homage to classic first-person dungeon-crawlers; as well as all contents from the Explorer’s Pack - wallpapers, digital maps, and the soundtrack.