Edycja odkrywcy
Ta edycja zawiera grę Operencia: The Stolen Sun – pełną wersję uznanego przez krytyków nowoczesnego hołdu Zen Studios dla klasycznych pierwszoosobowych gier typu dungeon-crawler – a także zawartość Zestawu odkrywcy – w tym tapety, cyfrowe mapy i ścieżkę dźwiękową.