Explorer's Edition
Bu edition, Zen Studios'un klasik birinci şahıs zindan keşfi oyunlarına sadık kalarak modern bir yaklaşım sunduğu ve eleştirmenlerden not alan Operencia: The Stolen Sun oyununun yanı sıra, Explorer's Pack'te bulunan duvar kağıtları, dijital haritalar ve oyun müziği gibi tüm içerikleri sunar.