Orcs Must Die! 3
Siecz, pal, ciskaj, raź, miel i masakruj potężne hordy odrażających orków w tej długo oczekiwanej kontynuacji obsypanej nagrodami serii Orcs Must Die!
Orcs Must Die! 3 wyzwala chaos zabijania orków na niewyobrażalną dotąd skalę. Grając solo lub ze znajomym u boku, korzystaj z potężnego arsenału pułapek i broni. Siekaj, spalaj, ciskaj i raź hordy odrażających orków w długo oczekiwanej kontynuacji obsypanej nagrodami serii.
W scenariuszach wojennych, będących nowością w serii, gracze stawiają czoła największym armiom orków, jakie kiedykolwiek zebrano. Sterowalne machiny wojenne zapewniają graczom siłę ognia niezbędną, by wyrzucać, dźgać, zwęglać i rozczłonkowywać odrażających intruzów.
Więcej wszystkiego – Orcs Must Die! 3 to wszystko, co fani pokochali w dwóch poprzednich odsłonach serii, i jeszcze więcej. Więcej orków, więcej pułapek, więcej broni, więcej ulepszeń – i wszystko to w jeszcze ładniejszej oprawie. Gra podkręcona na maksa.
Nowa opowieść – poznaj zupełnie nową historię, osadzoną ponad dwadzieścia lat po wydarzeniach z Orcs Must Die! 2, w której mag bitewny i czarodziejka odbudowali Zakon i wyszkolili nowych uczniów.
Scenariusze wojenne – zupełnie nowe scenariusze wojenne realizują obietnicę ogromnej skali, którą zapoczątkowała pierwsza część Orcs Must Die! Staw czoła przytłaczającym armiom orków na polach bitew otaczających zamki. Przetrzebiaj fale setek orków, zanim sforsują mury i zniszczą twoją szczelinę.
Machiny wojenne – do rozprawy z hordami orków potrzebna ci będzie nowa broń siejąca śmierć i zniszczenie. Machiny wojenne to pułapki o ogromnej skali. Umieść na polu bitwy megapułapkę sprężynową i poślij w powietrze tuziny orków. Dosiądź olbrzymiej wyrzutni rozrywkowych baryłek i wyzwól jej pirotechniczną chwałę.
Podejmij drastyczne kroki – Orcs Must Die! 3 oferuje darmową kampanię Drastic Steps i związaną z nią zawartość, w tym przeraźliwych latających wrogów, bohaterskich strażników bitewnych i oczywiście jeszcze więcej narzędzi eksterminowania orków!