Orcs Must Die! 3
Ödüllü Orcs Must Die! serisinin bu yeni oyununda akın akın gelen tiksinç Orc sürülerini kes, yak, savur, çarp, öğüt ve şişle.
Orcs Must Die! 3, Orc katletme çılgınlığını daha önce mümkün olabileceği düşünülmeyen bir seviyeye yükseltiyor. Tek başına veya bir arkadaşınla birlikte devasa bir tuzak ve silah cephaneliğini kullanarak kuşan. Ödüllü serinin bu yeni oyununda tiksinç Orc'ları kes, yak, savur ve çarpmak.
Her Şeyden Daha Fazla: Orcs Must Die! 3 önceki oyunların sevilen taraflarına daha fazlasını ekliyor. Daha fazla Orc, tuzak, silah, yükseltme ve hatta daha iyi görünüm. On üzerinden on bir!
Yeni Hikâye: Orcs Must Die! 2'den 20 yılı aşkın bir süre sonra, Savaş Büyücüsü ve Sahire'nin Düzen'i yeniden kurup iki yeni çırak yetiştirdiği bu yepyeni hikâyeyi oyna.
Savaş Senaryoları: Yepyeni Savaş Senaryoları, Orcs Must Die!'da verilen devasa ölçekli savaş sözünü yerine getiriyor! Kaleleri çevreleyen savaş alanlarında karşı konulmaz büyüklükteki Orc ordularıyla yüzleş. Yüzlerce Orc barındıran ordular duvarları aşıp yarığına ulaşmadan önce düşman dalgalarını zayıflat.
Savaş Makineleri: Bu ordu sürüleriyle başa çıkmak için yeni ölümcül yıkım silahlarına ihtiyacın olacak. Savaş Makineleri aslında büyük ölçekli tuzaklar. Mega fırlatma tuzağını kur ve onlarca Orc'un havada süzülüşünü izle. Mega patlayan fıçı fırlatıcısıyla havaya uçurma yeteneklerini göster.
Drastic Steps İle Etkili Adımlar At: Orcs Must Die! 3 uçan korkunç düşmanlar, yiğit savaş muhafızları ve tabii ki Orc kıyımı için gereken bir sürü aracı da içeren Drastic Steps hikâyesi ve içeriğini de ücretsiz olarak kapsıyor!