ORDER 13
As the demands increase, unlock deeper sections of the warehouse and uncover its unsettling secrets. But it’s not just your survival—your cat depends on you. Use your earnings to upgrade your tools, improve efficiency, and, most importantly, ensure your furry friend is happy and safe. Keep him alive at all costs, because he's all you've got in this eerie, lonely world.
Order Fulfillment Simulation: Retrieve, pack, and ship items while meeting tight quotas.
Unique Experience: Each death places you in a new warehouse where dynamic events create unpredictable challenges.
Uncover the Mystery: Unlock and explore new areas, piecing together the dark truths within.
Survival and Companionship: Protect and care for your cat, your only source of comfort and connection.