Orwell: Keeping an Eye on You
Orwell, Ulus'taki her bireyin çevrimiçi görünürlüğünü gözlemleyebilme gücüne sahip yeni bir hükûmet güvenlik programıdır. Bu program tüm kişisel iletişimleri takip edebiliyor ve tüm bilgisayarlara erişebiliyor. Vatandaşların gizliliğini korumak için insan kaynakları Orwell'in bulduğu verileri inceliyor ve hangi bilgilerin güvenlik güçlerine iletilmesi gerektiğine ve hangilerinin iletilmemesi gerektiğine karar veriyor.
Binlerce aday arasından seçilen biri olarak sen Orwell'de çalışan ilk insan kaynakları personelisin. Ve terör saldırıları Ulus'un başkenti Bonton'ı hedef aldığı zaman Orwell ve sen hızlıca bir teste tabi tutuluyorsunuz. Tek bir şüpheliden yola çıkarak güvenlik güçlerine potansiyel suçlulardan oluşan bir ağ profili kurmada ve tesis etmede yardımcı olacaksın.
Ancak bu insanlar gerçekten terörist mi? Orwell'a açıkladığın bilgiler bu insanlar hakkında neler söylüyor? Bu insanlar hakkında sevdiklerinin bile bilmediği şeyleri öğrenirsen ne yapacaksın? Ulus'un arzuladığı güvenliği sağlamanın gerçek bedeli ne?
Bir dizi terör olayının sorumlusunu bulmak için web sayfalarını araştır, sosyal medya paylaşımlarını, arkadaş bulma sitesi profillerini, haberleri ve blogları gözden geçir.
Ulus vatandaşlarının Orwell'ın onları izlediğini bilerek güvenli bir şekilde uyumaları için teröristleri bul.
Lütfen Orwell'ın oyun akışı boyunca belirli noktalarda argo kullanımı ve genç oyuncular için uygun olmayan yetişkin temaları içerdiğini göz önünde bulundur.