Orwell's Animal Farm
W Orwell's Animal Farm zwierzęta powstały przeciwko wyzyskującym je ludziom. Teraz to one sprawują władzę. Przypisuj zadania zwierzakom, zarządzaj ich zasobami, uchwalaj prawo i wyznaczaj propagandę. Określ, które zwierzęta poświęcą się, a które będą „równiejsze od innych”.