Orwell's Animal Farm
Orwell's Animal Farm'da hayvanlar kendilerini sömüren insan sahiplerinden kurtulmuş durumda. Artık kontrol onlarda. Onlara görev ver, kaynaklarını yönet, kanunlarını belirle ve propagandalarını yürüt. Hangi hayvanların fedakârlık yapacağını ve hangilerinin "diğerlerinden daha eşit" olacağını belirle.