Othercide - Dressed to Kill - Cosmetics Pack
Expand the variety and flair of your daughters’ looks with the Dressed to Kill - Cosmetics Pack. Tailor each Daughter’s appearance before sending them to battle the Suffering. Some will die, but you’ll remember them.