Othercide - Soundtrack
This is the soundtrack for Othercide, a mixture of somber melodies and epic melancholic that serves as the backdrop for the war against Suffering. Composed by Pierre le Pape, Max Lilja, and Solitaris and provided in MP3 and FLAC formats, no collection is complete without it.