Othercide - Soundtrack
Oto ścieżka dźwiękowa Othercide – mieszanka ponurych i melancholijnych melodii, które towarzyszą graczowi podczas walki z Cierpieniem. Pierre le Pape, Max Lilja oraz Solitaris stworzyli muzykę, bez której żadna kolekcja nie będzie pełna. Ścieżka dźwiękowa dostępna w formatach MP3 oraz FLAC.