Out of Words
Eşli bir platform macerasında kaybolan seslerinizi bulun. Bir arkadaşınla birlikte, çevrimiçi çapraz platform veya yerel eşli modlarda Kurt ve Karla olarak ilk kez el ele tutuştukları bir hikâyede çılgın ve renkli Vokabulantis diyarını keşfet. Burada gördüğün her şey el yapımı olacak.
Kukla ustalarından programcılara ve şairlere kadar; Out of Words'ün arkasında eşsiz bir oyun geliştirme ekibi var. Ünlü şair Morten Søndergaard'ın zihninden yola çıkan ortak geliştiriciler WiredFly ve Kong Orange, belirgin insani dokunuşlara sahip bir hikâye anlatmak için her bir stop-motion karakteri, ortamı ve eşli mekaniğini titizlikle tasarlayıp hazırladı.
Antik yeraltı mezarlarında fizik kurallarına meydan okuyan bulmacaları çözeceğin ve Nounberg'in kil gökdelenlerinin arasında cesur hareketler yapacağın Out of Words, iki kişilik bir yolculuktur. Bu macera, eş oyuncun ile işbirliği, iletişim ve mükemmel zamanlama gerektirecek.
Dünya ve ilişkin tehlikede. Kurt ve Karla, kendilerini Vokabulantis'in geleceğini ve arkadaşlıklarını ilgilendiren bir savaşın ortasında bulur. Vokabulantis dünyasının ve âşık olmanın harika ve tehlikeli yönleriyle karşılaşacağın bir gezintiye çık. Kurt ve Karla bu harikalar diyarını kurtarabilir fakat ne pahasına?