Out There - Omega Edition
You are an astronaut awakening from cryonics, not in our solar system, but... out there... in a far and unknown corner of the galaxy.
You are an astronaut awakening from cryonics, not in our solar system, but... out there... in a far and unknown corner of the galaxy. In Out There, you will have to survive by tinkering with your ship using what you can gather drifting in the void, and spot garden planets to refill your oxygen supply.
Space is a hostile place: Dangerous and mysterious adventures will mark each step of your travel. Not only will you meet intelligent species that won’t care about you, but you will also deal with ancient powers linked to your destiny and the fate of mankind itself.
Survival and an understanding of what is really at stake in the galaxy is the core of what Out There has to offer.