Out There - Omega Edition
Sen kryonikten uyanan bir astronotsun, bizim güneş sistemimizde değil ama... orada... galaksinin uzak ve bilinmeyen bir köşesinde. Out There'da, boşlukta sürüklenen toplayabileceğiniz şeyleri kullanarak geminizi tamir ederek hayatta kalmanız ve oksijen kaynağınızı yeniden doldurmak için bahçe gezegenlerini tespit etmeniz gerekecek.
Hayatta kalma ve galakside gerçekte neyin tehlikede olduğunun anlaşılması Out There'ın sunabileceği şeyin özüdür.