School Bus Adventures
Get ready to hit the road with the School Bus Adventures DLC, where the trusty Schoolie becomes your new playable vehicle! Explore the wilderness in style and transform this iconic school bus into a fully customized camper van. Outfit and personalize every corner as you venture off the beaten path, turning the Schoolie into your perfect home on wheels.
The game was built and owned by Square Glade Games. Square Glade Games has exclusive rights to distribute the game on Epic Store for PC.