Outlast
„(Outlast) to zdecydowanie świetna gra... Tytuł ten intryguje, przeraża i zaskakuje. Outlast nie jest eksperymentem dotyczącym tego, jak można straszyć w grach, tylko wzorem do naśladowania dla innych...”
Outlast to prawdziwy survival horror, którego celem jest pokazanie, że najstraszniejsze potwory ze wszystkich rodzą się w ludzkim umyśle.
W odległych górach Kolorado, we wnętrzu szpitala psychiatrycznego Mount Massive Asylum, czeka koszmar. Opuszczona od dawna placówka została niedawno ponownie otwarta przez „badawczo-charytatywny” oddział międzynarodowej korporacji Murkoff Corporation i działała w ścisłej tajemnicy... aż do teraz.
Działając na podstawie informacji od anonimowego źródła, niezależny dziennikarz Miles Upshur włamuje się do placówki, a to, co odkrywa, stanowi przeraźliwe połączenie nauki, religii, natury i czegoś zupełnie obcego. Teraz jego jedyną drogą ucieczki jest prawda kryjąca się w sercu Mount Massive.
Outlast zawiera drastyczną przemoc, krew, treść o seksualnym charakterze i ostry język. Miłej zabawy.