Outplayed
Outplayed is the ultimate video capturing app for gamers. While playing, the app automatically captures your best moments and biggest plays, as well as manually recording on demand.
Time to let the world know. Grab the clips you love most, give it a quick trim if you like, or move to the video editor to combine them into an epic collage. Once you’re done, easily share it with friends and foes alike across social networks.