OUTRIDERS COMPLETE EDITION
OUTRIDERS is a brutal looter-shooter with unique classes, visceral gunplay and powers, set in an original dark universe.
Play both the story and endgame modes in single-player or with up to two friends in seamless drop-in drop-out co-op.
As mankind bleeds out in the trenches of Enoch, you must journey across the hostile alien planet in the pursuit of a mysterious signal that could save what’s left of humanity. Should you survive, the powerful Ereshkigal will be your ultimate test.
Choose from four distinct classes, each with its own unique abilities to define your personal playstyle. Assassinate your enemies as the Trickster, incinerate them as the Pyromancer, punish them up close as the Devastator, or engage them at range as the Technomancer, master of heavy ordinance.
Equip yourself with twisted guns and gear with unique savage sci-fi designs made from heavy, brutal metal and feral organic materials. And transmog your appearance effortlessly to any piece of gear you've collected.
Discover countless builds to crush your enemies in new and unique ways. Fine-tune your loadout with hundreds of mods across your guns and gear, multiple class-based skill trees, and attribute points. Once your build is perfected, you can turn up the heat by increasing the world tier to face harder enemies and receive better loot.
Put your skills to the test in Expeditions: 18 hand-crafted endgame levels featuring unique mechanics and challenges. And even greater horrors await in The Trial of Tarya Gratar, an intense dungeon crawl with brutal bosses.
The WORLDSLAYER EXPANSION allows owners of OUTRIDERS to dive straight into the new WORLDSLAYER game content.
With new horrors to challenge you and new weapons, mods and gear to discover, you’ll be further developing your build through the new PAX hybrid branch class trees.
Survive the campaign and you’ll face even greater horrors in the Trials of Tarya Grata, the brand new endgame. Which partnered with Ascension Points offers a new long term progression system for the most committed players.
Finally, push hard through the new Apocalypse difficulty tiers, with each step up to level 40 increasing the chances of obtaining incredible Apocalypse gear and its game changing third mod slot.