OUTRIDERS COMPLETE EDITION
OUTRIDERS to brutalna strzelanina RPG z wyjątkowymi klasami, mięsistym systemem walki i mocami, osadzona w oryginalnym, mrocznym uniwersum.
Podczas gdy ludzkość będzie wykrwawiać się w okopach planety Enoch, ty musisz wyruszyć na jej powierzchnię i odnaleźć tajemniczy sygnał, który może ocalić tych nielicznych, którzy jeszcze przetrwali. Jeśli przetrwasz, ostatecznym sprawdzianem będzie starcie z potężnym Ereshkigalem.
Wybierz jedną z czterech różnorodnych klas z unikalnymi zdolnościami, by znaleźć własny styl gry. Możesz zabijać wrogów jako manipulant, spopielać ich jako piromanta, siać spustoszenie w walce wręcz jako niszczyciel lub w walce dystansowej jako tajemniczy technomanta, mistrz ciężkiego uzbrojenia.
Sprawdź swoje umiejętności w Ekspedycjach: 18 dopracowanych poziomach w końcowym etapie gry zawierających wyjątkowe mechaniki i wyzwania. Jeszcze większe okropieństwa czekają w próbie Tarya Gratar, ogromnym lochu pełnym brutalnych bossów.
ROZSZERZENIE WORLDSLAYER pozwala posiadaczom gry OUTRIDERS na natychmiastowe przejście do nowej zawartości.
Możesz jeszcze bardziej rozwinąć i ulepszyć styl gry swojej postaci dzięki nowym, potwornym wyzwaniom, broni, modyfikacjom i wyposażeniu, a także hybrydom drzewek klasowych i drzewka paxów.
Wytrwaj w kampanii, a zmierzysz się z jeszcze większymi potwornościami podczas próby Tarya Gratar, zupełnie nowego wyzwania końcowego etapu gry. W połączeniu z punktami wstąpienia stanowią one nowy, długotrwały system progresji dla najbardziej zaangażowanych graczy.
Wykaż się też w nowych poziomach apokalipsy – każdy z nich (aż do 40) zwiększa twoje szanse na zdobycie niesamowitego, apokaliptycznego wyposażenia z trzecim miejscem na modyfikację, które zapewni ci zupełnie nowe możliwości.