OUTRIDERS COMPLETE EDITION
Benzersiz sınıflar, amansız silah savaşları ve güçlerle dolu olan acımasız yağmacı-nişancı oyunu OUTRIDERS, özgün ve karanlık bir evrende geçiyor.
Hikâyeyi ve oyun sonu modlarını, tek başına veya istenildiği zaman kolayca girilip çıkılabilen eşli modda en fazla iki arkadaşınla birlikte oynayabilirsin.
İnsan nüfusu Enoch siperlerinde günden güne erirken, düşman bir yabancı gezegende insanlığın geri kalanını kurtarabilecek gizemli bir sinyalin izini sürmelisin. Hayatta kalmayı başarırsan güçlü Ereshkigal nihai testin olacak.
Kendine özgü yetenekleriyle kişisel oyun tarzını belirleyebileceğin dört benzersiz sınıftan birini seç. Trickster ile düşmanlarına suikast yapabilir, Pyromancer ile onları yakabilir, Devastator ile yakın menzilde cezalandırabilir veya ağır silah ustası Technomancer ile uzaktan avlayabilirsin.
Keşifler (Expeditions) ile becerilerini test et: Özenle tasarlanmış 18 oyun sonu seviyesinin her biri, benzersiz mekanikler ve zorluklar içeriyor. Acımasız baş düşmanlarla dolu olan heyecanlı zindan macerası Trial of Tarya Gratar'da ise seni çok daha büyük kâbuslar bekliyor.
WORLDSLAYER Genişletmesi, OUTRIDERS sahiplerinin doğrudan yeni WORLDSLAYER oyun içeriğine yükseltme yapmasını sağlıyor.
Seni zorlayacak yeni kâbuslar ve keşfedilecek yeni silahlar, modlar ve donanımlar ile yeni PAX hibrit sınıf ağacı sayesinde dizimini daha da geliştireceksin.
Ana hikâyede hayatta kal ve yepyeni bir oyun sonu olan Trials of Tarya Gratar'da çok daha büyük kâbuslarla yüzleş. Bu sistem Ascension Puanları ile birleşerek kendini oyuna adamış oyunculara uzun süreli bir ilerleme sistemi sunuyor.
Son olarak, her biri inanılmaz Apocalypse donanımları ve bunların oyun değiştiren üçüncü mod yuvası ile 40. seviyeye kadar çıkan yeni Apocalypse zorlu kademeleri ile kendini zorla.