OUTRIDERS WORLDSLAYER EXPANSION
The WORLDSLAYER EXPANSION allows owners of OUTRIDERS to upgrade straight into the new WORLDSLAYER game content.
With new horrors to challenge you and new weapons, mods and gear to discover, you’ll be further developing your build through the new PAX hybrid branch class trees.
Survive the campaign and you’ll face even greater horrors in the Trials of Tarya Grata, the brand new endgame. Which partnered with Ascension Points offers a new long term progression system for the most committed players.
Finally, push hard through the new Apocalypse difficulty tiers, with each step up to level 40 increasing the chances of obtaining incredible Apocalypse gear and its game changing third mod slot.
Introducing the Pax Trees. 2 additional skill tree branches per class extend your build customization options for deeper specialization or new hybrid builds.
A long-term progression system purely designed to make you even stronger. Kill enemies, collect XP and level up to further specialise your build within the 4 categories of Ascension Points. Customise your Outriders in Brutality, Endurance, Prowess and Anomaly.
The new Apocalypse Tier System increases your Max Gear Equip Level, increases Difficulty Tiers and most importantly improves Loot across both campaign and endgame.
New Apocalypse weaponry and armour makes you even more brutal than ever before. Dedicated class specific full Legendary armour sets plus universally equipable 3 piece sets are available to be found. All with set bonuses.
All new Apocalypse gear has that deadly new third mod slot for increased killing power and customization.
Loads of new Mods to enhance both your survivability or damage dealing abilities in a variety of spectacularly brutal ways.
Humanity’s hope for survival rests on your journey deep into the cradle of Enoch’s civilisation.
Play solo or join up to 2 friends in drop-in drop-out co-op as you take on the horrors of a hyper-evolved planet in an apocalypse.