ROZSZERZENIE OUTRIDERS WORLDSLAYER
Rozszerzenie „WORLDSLAYER” pozwala posiadaczom gry „OUTRIDERS” na natychmiastowe przejście do nowej zawartości.
Możesz jeszcze bardziej rozwinąć i ulepszyć styl gry swojej postaci dzięki nowym, potwornym wyzwaniom, broni, modyfikacjom i wyposażeniu, a także hybrydom drzewek klasowych i drzewka paxów.
Wytrwaj w kampanii, a zmierzysz się z jeszcze większymi potwornościami podczas prób Tarya Gratar, zupełnie nowego wyzwania końcowego etapu gry. W połączeniu z punktami wstąpienia stanowią one nowy, długotrwały system progresji dla najbardziej zaangażowanych graczy.
Wykaż się też w nowych poziomach apokalipsy – każdy z nich (aż do 40) zwiększa Twoje szanse na zdobycie niesamowitego, apokaliptycznego wyposażenia z trzecim miejscem na modyfikację, które zapewni ci zupełnie nowe możliwości.
Przedstawiamy drzewka paxów. Dwa dodatkowe rozgałęzienia na klasę to więcej opcji podczas budowania postaci: umożliwiają pogłębienie specjalizacji lub stosowanie nowych hybrydowych mechanik.
Długoterminowy system progresji zaprojektowany po to, by Twoja postać była jeszcze silniejsza. Zabijaj wrogów, zbieraj PD i zwiększaj swój poziom, by osiągnąć jeszcze większą specjalizację swojego Outridera w obrębie 4 kategorii punktów wstąpienia: brutalności, wytrzymałości, skuteczności i anomalii.
Nowe apokaliptyczne uzbrojenie i pancerze pozwolą Ci zabijać z niespotykaną dotąd brutalnością. Możesz znaleźć pełne klasowe zestawy legendarnego wyposażenia i uniwersalne zestawy składające się z 3 elementów. Wszystko to z premiami zestawu.
Nadzieja na przetrwanie ludzkości zależy od Twojej wyprawy w głąb kolebki cywilizacji Enoch.
Graj w pojedynkę lub zaproś maksymalnie dwóch znajomych do trybu kooperacji, gdzie gracze mogą dołączyć w dowolnej chwili, by stawić czoła zagrożeniom hiperwyewoluowanej planety.