OUTRIDERS WORLDSLAYER GENİŞLETMESİ
WORLDSLAYER Genişletmesi, OUTRIDERS sahiplerinin doğrudan yeni WORLDSLAYER oyun içeriğine yükseltme yapmasını sağlıyor.
Seni zorlayacak yeni kâbuslar ve keşfedilecek yeni silahlar, modlar ve donanımlar ile yeni PAX hibrit sınıf ağacı sayesinde dizimini daha da geliştireceksin.
Ana hikâyede hayatta kal ve yepyeni bir oyun sonu olan Trials of Tarya Gratar'da çok daha büyük kâbuslarla yüzleş. Bu sistem Ascension Puanları ile birleşerek kendini oyuna adamış oyunculara uzun süreli bir ilerleme sistemi sunuyor.
Son olarak, her biri inanılmaz Apocalypse donanımları ve bunların oyun değiştiren üçüncü mod yuvası ile 40. seviyeye kadar çıkan yeni Apocalypse zorlu kademeleri ile kendini zorla.
Karşında Pax Ağaçları. Her bir sınıf için 2 ek yetenek ağacı daha derin uzmanlaşma ve yeni hibrit dizimler için dizim özelleştirme seçeneklerini genişletiyor.
Sadece seni her zamankinden daha güçlü yapmak için tasarlanan uzun süreli bir gelişim sistemi. Ascension Puanlarının 4 kategorisinde diziminde daha da uzmanlaşmak için düşmanları öldür, XP topla ve seviyeni yükselt. Outrider'larını Brutality, Endurance, Prowess ve Anomaly kategorilerinde özelleştir.
Yeni Apocalypse Kademe Sistemi Maksimum Donanım Kuşanma Seviyeni ve Zorluk Kademelerini yükseltiyor, ayrıca daha da önemlisi hem ana hikâyede hem de oyun sonunda Ganimetleri geliştiriyor.
Yeni Apocalypse silahları ve zırhları seni her zamankinden daha acımasız yapıyor. Sınıfa atanmış belirli eksiksiz Efsanevi zırh setleri ve evrensel olarak kuşanılabilen 3 parçalı setler artık oyunda. Tüm setler bonuslara sahip.
Tüm yeni Apocalypse donanımları, artırılmış öldürme gücü ve özelleştirme için ölümcül yeni bir üçüncü yuvaya sahip.
İnsanlığın hayatta kalma umudu senin Enoch uygarlığının beşiğinin derinliklerine yaptığın yolculuğa bağlı.