Overcooked! 2 – Campfire Cook Off
Czas na biwakowe szaleństwa podczas wędrówki przez lasy Onion Kingdom. Do Kevina i Onion King dołączy 4 nowych kucharzy, którzy znają się na kuchni polowej: Explorer Chef, Bear Chef, Beaver Chef i noszący okulary Owl Chef.