Overcooked! 2 - Campfire Cook Off
Soğan Krallığı'nın ormanlarında yürüyüş yaparken biraz da kampçı gibi takılma vakti. Kevin ve Soğan Kralı'na ormanlık mutfaklarda evinde hisseden 4 yeni şef katılıyor; Explorer Chef, Bear Chef, Beaver Chef ve gözlüklü Owl Chef.