Overcooked! 2 - Carnival of Chaos
Overcooked! 2 Carnival of Chaos invites players to a celebration of all things cooking, co-op and chaos! This colourful new DLC will put players to the test as you take on combo meals and that kitchen essential, the cannon!
Cannons! An unconventional kitchen requires unconventional means of transport. Chefs must load themselves into the cannon and fly through the air with the greatest of ease.
Combo Meals! For extra hungry customers, players must combine cuisines on a trusty tray, topped off with a refreshing beverage.
New Recipes! Hotdogs and everyone's favourite circular food, the mighty donut, join the menu!
Sauces! Is it even possible to have a hotdog without ketchup or mustard…or both?!
Plus 15 New Levels! Players will burn burgers in the big top and tackle tasty treats on a tight rope in a series of vibrant new levels.