Overcooked! 2 – Night of the Hangry Horde
Overcooked! 2 – Night of the Hangry Horde stawia graczy w obliczu najbardziej przerażającego jak dotąd zagrożenia dla Onion Kingdom – nieupieczonych Unbread. Tym razem przyprowadzili wsparcie! Ten dodatek obejmuje zupełnie nowy tryb hordy, w którym gracze muszą wspiąć się na wyżyny swoich kulinarnych umiejętności, aby odeprzeć kolejne fale żarłocznych nieumarłych składników. Night of the Hangry Horde jest dostępna za darmo dla wszystkich graczy, którzy kupili przepustkę sezonową Overcooked! 2!
Plus 12 nowych poziomów! Dziewięć nowych kuchni i trzy ukryte poziomy Kevina. Nowa kuchnia oznacza nowy sprzęt: Nie ma lepszego sposobu na siekanie warzyw niż niezawodna gilotyna, a piec to idealny sposób na przygotowanie obiadów, tylko nie zapomnij dodać węgla!