Overcooked! 2 - Night of the Hangry Horde
Overcooked! 2: Night of the Hangry Horde'da oyuncular Soğan Krallığı'nın bugüne kadar karşılaştığı en büyük tehlike olan ölü ekmekler ile yüzleşecek, ayrıca bu sefer onlar arkadaşlarını da getirmiş! Bu yepyeni DLC, oyuncuların gözü aç zombi malzeme dalgalarını püskürtmek için tüm mutfak becerilerini kullanmaları gereken tamamen yeni bir sürü modu ekliyor. Night of the Hangry Horde, Overcooked! 2 Season Pass satın almış tüm oyuncular için ücretsiz!
Ayrıca 12 yeni seviye! Dokuz yeni mutfak ve üç gizli Kevin seviyesi. Yeni mutfaklar yeni ekipmanlarla gelir: Sebzelerini kesmek için güvenilir bir giyotinden daha iyi bir araç var mı? Ayrıca akşam yemekleri için şömine harika bir araç, yalnız kömür atmayı unutma!
Kargaşaya dört yeni şef katılıyor! Vampire Chef, Ghost Chef, Werewolf Chef ve Overcooked'dan gelen ve sevilen şeflerden Boxhead Chef!