Overcooked! 2 - Surf 'n' Turf
Get your sunglasses on, gather your chef squad and fire up the barbecue…IT’S TIME TO GO TO THE BEACH!
More recipes, more chefs, more kitchens! You’ll be having a whale of a time as you cook up kebab skewers and smoothies with our new friends the ever so exotic parrot chef and the fiery island chef.
Go head-to-head in two scorching versus levels or combat the hungry masses as a team in one of the 12 new succulent story levels, using your trusty water pistol to clean dishes for maximum cooperation or against each other for maximum chaos…Whatever floats your boat!