Overcooked! 2 – Too Many Cooks Pack
Calico Cat Chef: Szczyt dobrego smaku, ten kot z pewnością złamie niejedno serce (i rozbije niejedno jajo!)
Walrus Chef: Weteran kuchni, który zna się na rzeczy. Walrus Chef zna swoją wartość!
Purple Alien Chef: Zróbcie miejsce dla Alien Chef, serwującego przysmaki nie z tego świata!
Unicorn Chef: Fantastyczne smaki i magiczne składniki uczyniły z dań tego kucharza prawdziwe legendy!