Overcooked! 2 - Too Many Cooks Pack
Calico Cat Chef: En lezzetli yemekleri yapmak için bu kedi kalpleri kırmaya hazır (ve yumurtaları!)
Walrus Chef: İşini bilen mutfak uzmanı - Walrus Chef'i hiçbir zaman iltifat beklerken görmeyeceksin!
Purple Alien Chef: Alien Chef için geniş bir alan lazım çünkü pişirdikleri gerçekten bu dünyadan değil!
Unicorn Chef: Fantastik lezzetleri ve büyülü lokmaları ile bu Şefin mutfağı efsanelerden kopup gelmiş gibi!