Overpass Yamaha Special Pack
Yamaha Special Pack içeriğinde yarış için üretilmiş iki araç bulunuyor. Yamaha YFZ450R SE quad ve S3 Power Sports tarafından özel uyarlanmış Yamaha YXZ1000R buggy.