Overpass 2 – Ford Play Rock Bouncer
NAPISY: angielskie, chińskie (uproszczone), chińskie (tradycyjne), francuskie, niemieckie, włoskie, koreańskie, polskie, portugalskie (Brazylia), rosyjskie, hiszpańskie (Ameryka Łacińska)