Overpass 2 - Ford Play Rock Bouncer
800 beygir gücündeki Ford Play Rock Bouncer, en dik yokuşların bile mâni olamadığı iddialı bir araçtır. Yüksek performanslı süspansiyonu ve büyük boyutlu tekerlekleri sayesinde en zorlu engellerin bile üstesinden tekerinin hakkıyla gelir!