Overpass 2
Powraca jedyna symulacja, która łączy wyścigi z przeszkodami, oferując nową zawartość i tryby gry.
Twoje wyniki będą zależeć od tego, jak dobrze przeanalizujesz tor i jaką trasę obierzesz. Złap za stery mocnych buggy i quadów wiodących producentów, takich jak Yamaha, Arctic Cat czy Suzuki. Podróżuj po 30 trasach w 5 rożnych regionach, w tym pustynia Baja California, środkowo-wschodnie Stany Zjednoczone, Johnson Valley, pustynia Utah i Europa Zachodnia.
Znajdź najlepszy sposób na omijanie napotkanych przeszkód i dotrzyj do mety jednym z ponad 30 oficjalnych pojazdów z unikalnymi parametrami technicznymi. W grze znajdziesz pojazdy najlepszych producentów: Polaris, Yamaha, Arctic Cat, Kawasaki i Suzuki. Jeśli chodzi o wyposażenie kierowcy, do dyspozycji jest sprzęt Alpinestars, Arai, Sparco, Stilo, Stand 21 i wiele innych.
Skorzystaj z szerokiej gamy ustawień, aby dostosować swój pojazd do terenu i poprawić wydajność. Do twoich zadań należy zarządzanie mocą, funkcjami silnika i skrzynią biegów, aby jechać tak szybko, jak to możliwe, w zależności od panujących warunków (teren, nawierzchnia, rodzaj wyścigu itp.).
Aby stać się najlepszym kierowcą, pamiętaj, że precyzja i regularność są skuteczniejsze niż czysta prędkość. Czy podejmiesz się tego wyzwania w OVERPASS 2?