Overpass
At the controls of powerful buggies and quads from major manufacturers, such as Yamaha, Polaris, Arctic Cat and Suzuki, venture off into extreme off-road environments and challenge yourself on the game's highly technical tracks.
Pure speed is not the name of the game; you'll need to master the realistic terrain physics and unique characteristics of the game's vehicles.