Oxenfree
Oxenfree to paranormalny thriller o grupie przyjaciół, którzy przypadkiem otwierają upiorny portal. Wciel się w postać Alex – bystrej, zbuntowanej nastolatki, która zabiera swojego nowego brata przyrodniego Jonasa na nocną imprezę na wyspie. Nocna balanga w dawnej bazie wojskowej zamienia się w koszmar, gdy przypadkiem otwieracie bramę do zaświatów związaną z tajemniczą przeszłością wyspy. Musisz znaleźć wyjście z tej sytuacji. Jak pomożesz przyjaciołom? Co zrobisz z uwolnionymi przez siebie przerażającymi istotami?