Oxenfree
Oxenfree, farkında olmadan ruhani bir yarık açan bir grup arkadaşla ilgili doğaüstü bir gerilim. Eski bir askeri adada tüm gece sürecek partiye, yeni üvey kardeşi Jonas'ı getiren parlak, asi bir genç olan Alex olarak oyna. Adanın gizemli geçmişinden ortaya çıkan ruhani bir kapıyı farkında olmadan açınca gece korkulu dolu bir hale döner. Bu olaylarla, arkadaşlarınla ve zincirlerinden kurtulan bu uğursuz yaratıklarla nasıl başa çıkacağın sana bağlı.