Oxide Room 104
A nightmarish body-horror game with escape room gameplay. Can you get out alive?
Combining escape room gameplay and action, Oxide Room 104 is a bone-chilling single-player body-horror game set inside an old motel. Abducted, at the mercy of a ruthless scientist, and stalked by a horrible creature, you must try to escape using common sense, just as you would in real life. Can you get out of Oxide?
There are many options and ways to solve situations, as well as different paths. Some actions will lead you to states that will alter your perception of the environment and even to an abrupt outcome. Remember that a bad decision can be the difference between life and death.
It's your choice! Matthew has gotten this far by making bad decisions. Decide carefully as your actions will affect how the game plays out and ends. It’s up to you to get out of there alive… or not.
Interact with virtually anything as you would in real life. Search for resources, maps, clues, or something to defend yourself with. The Night Soul Motel is full of things you can use.
A shocking story. Getting out of there is not going to be an easy task and finding out WHAT OXIDE IS will be a challenge. Someone is playing with you, but what’s behind all this?
Great replayability. Your actions and decisions will affect the end of your adventure, so each game will be a challenge as you have many different options to explore.