Oxygen Not Included: Spaced Out!
W grze Oxygen Not Included: Spaced Out! staniesz na czele misji kosmicznych ku nowym i nieodkrytym planetoidom, zajmiesz się transportem zasobów między bazami i będziesz zarządzać wieloma światami podczas lotu, aby zbudować megakolonię, która nie tylko przetrwa, ale wręcz rozk...