Paladins Deluxe Edition
Experience the best way to play Paladins! The Paladins Deluxe Edition includes the latest Season Pass as well as 40 Champions!
The Paladins Deluxe Edition includes the latest Season Pass, all content from the Starter and Gold Editions, and 10 extra Champions!
You’ll have instant access to a roster of 40 characters and instantly unlock the newest Champions upon their release!
Plus: You’ll get Exclusive content for new Champions, all year long! Get every new Season Pass Limited Skin, Unlocked Talents, Emotes, MVP Poses, and more for every new Champion released!
Best of all, you’ll instantly unlock cosmetics you can only get in the Season Pass: The Limited Soul-Stealer Furia skin and Golden Gryphon Mount.
Please note that this Edition contains all content included in the Starter and Gold Editions as well as the Season Pass DLC.