Wydanie Deluxe Paladins
Wydanie Deluxe Paladins zawiera ostatni Bilet Sezonu, całą zawartość Wydań startowego i Gold oraz 10 dodatkowych czempionów!
Otrzymasz bezpośredni dostęp do zastępu 40 postaci, a także natychmiast odblokujesz najnowszych czempionów, jak tylko się ukażą!
Dodatkowo: Będziesz otrzymywać ekskluzywną zawartość dla nowych czempionów przez cały rok! Odblokujesz każdą nową limitowaną skórkę Biletu sezonu, odblokowane talenty, emotikony, pozy MVP i inne niespodzianki dla każdego nowego czempiona, który się ukaże!
A co więcej, natychmiast odblokujesz elementy estetyczne występujące wyłącznie w Bilecie sezonu: limitowaną skórkę Furii Złodziejka dusz oraz wierzchowca Złoty gryf.
Uwaga: to wydanie zawiera całą zawartość, jaką można znaleźć w Wydaniu startowym i Wydaniu Gold, jak również w dodatku DLC Biletu Sezonu.