Paladins Lüks Sürüm
Paladins'i oynamanın en iyi yolunu deneyimle! Paladins Lüks Sürüm'de en yeni Sezon Bileti'nin yanı sıra 40 Şampiyon var!
Paladins Lüks Sürüm'de en yeni Sezon Bileti, Başlangıç ve Altın Sürümlerdeki tüm içerikler ve ilave 10 Şampiyon bulunmaktadır!
Yani 40'tan fazla karaktere anında erişim sağlayacak ve yeni yayınlanacak tüm Şampiyonlara anında sahip olacaksın!
En güzeli de sadece Sezon Bileti ile sahip olunabilecek kozmetiklere anında sahip olacaksın: Sınırlı Ruh Hırsızı Furia Görünümü ve Altın Grifon Bineği.