Paladins Deluxe Edition
Experience the best way to play Paladins! The Paladins Deluxe Edition includes Season Pass 2022 as well as instant access to 39 Champions!
The Paladins Deluxe Edition includes the latest Season Pass, all content from the Starter and Gold Editions, and 12 extra Champions - a roster of 39 playable characters in all!
Plus, you’ll instantly unlock cosmetics you can only get in the Season Pass: The Limited Jurassic Ying Skin, the Dino Dash Mount, and 5 Limited skins - 1 for each character released in 2022!
Please note that this Edition contains all content included in the Starter and Gold Editions as well as the Season Pass 2022 DLC.