Wydanie Deluxe Paladins
Wydanie Deluxe Paladins zawiera najnowszy Bilet Sezonu, całą zawartość wydań Startowego i Gold, a także 12 dodatkowych czempionów – czyli łącznie 39 grywalnych postaci!
Ponadto natychmiast odblokujesz elementy kosmetyczne, które można zdobyć tylko w ramach Biletu Sezonu: limitowaną skórkę „Jurajska Ying”, wierzchowca „Dinopęd” i 5 limitowanych skórek – po 1 dla każdej postaci wydanej w 2022 roku!
Uwaga: edycja ta zawiera całą zawartość znajdującą się w wydaniach Startowym i Gold, a także w Bilecie Sezonu 2022.