Paladins Lüks Sürüm
Paladins Lüks Sürüm 'de en yeni Sezon Bileti, Başlangıç Sürümü ve Altın Sürüm'deki tüm içeriklere ek olarak ekstra 12 şampiyon ile toplamda 39 oynanabilir karakter bulunuyor!
Ayrıca sadece Sezon Bileti ile elde edilebilen şu kozmetiklerin de kilidini açacaksın: Sınırlı Jurassic Ying görünümü, Atılgan Dinozor bineği ve 2022'de çıkan her karakter için birer tane olmak üzere toplamda 5 sınırlı görünüm!