Paladins gen:LOCK Complete Edition
Unlock all content in the gen:LOCK Crossover Pass instantly, including skins for each hero from the hit Rooster Teeth show! Includes Chase Viktor, Valentina Kinessa, Cammie Maeve, Kazu Zhin, and Yasamin Lex skins, plus over 20 other rewards including sprays, avatars, and Crystals!