Paladins gen:LOCK Edycja Kompletna
Natychmiast odblokuj całą zawartość Biletu połączenia światów gen:LOCK, w tym skórki dla każdego bohatera z kultowego serialu produkcji Rooster Teeth! Zawiera skórki Chase Viktor, Valentina Kinessa, Cammie Maeve, Kazu Zhin i Yasamin Lex, a także 20 innych nagród, w tym graffiti, awatary i Kryształy!